Loading...

Windows 10 Fare (Mouse) Donma Sorunu Çözümü

Windows 10 Fare (Mouse) Donma Sorunu Çözümü

 İnternette dolaşırken Windows 10 kullanıcılarının karşılaştığı en sık hatalardan birinin de Farenin (mouse) donduğunu gözlemledim. Buda benim için çok güzel bir makale sizler, için ise çok güzel bir çözüm sonucu olacağını düşündüm ve çözüm için çeşitli arayışlar içine girdim. Bulduğum sonuçlardan en iyisi ve %90 kullanıcıda işe yaradığının kanaatini getirip bu çözümü sizlerle de paylaşmak istedim.

 Yapmanız gereken bilgisayarınızda Aygıt Yönetici'si açmanız. Aygıt Yöneticisini açmak için Masaüstünüzde bulunan "Bilgisayarım" a sağ tıklayıp "Özellikler" sekmesini seçmeniz ve açılacak olan özellikler sayfasında sol menüde bulunan linklerde "Aygıt Yöneticisi" tıklayıp açabilirsiniz.
 Daha sonra aşağıdaki resimdeki gibi hem fare özelliklerinden hemde farenin bağlı olduğu USB deneteleyicileri kısmında özelliklerinden "Güç kazancı..." ile başlayan kutuları kaldırıp daha sonra bilgisayarınıza reset atınız. Sorununuz büyük olasılıkla çözülecektir arkadaşlar.

Windows 10 Aygıt Yöneticisi

SHARE

About Batu P.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 yorum:

  1. benimde işime yaradı eyw.

    YanıtlaSil
  2. bende ne yaparsam yapam olmadı help me!

    YanıtlaSil
  3. Çözebilen var mı bu sorunu?

    YanıtlaSil
  4. bu çözmüyor. mouse takılma windows 10 un kendi kronik sorunu maalesef

    YanıtlaSil
  5. oldu teşekkürler kardeşim pubg girince mouse kafayı yiyor :)

    YanıtlaSil

Bizi takip edin Takip Et
windows10_ipuclari